مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در اولین جلسه از دوره آموزشی کاتبان پیشرفت، راویان خدمت: هدف از برگزاری جلسات این دوره آموزشی، ارتقای تخصص نیروهای روابط عمومی در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین است
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان از برگزاری نخستین جلسه از سلسله دوره های آموزش تخصصی روابط عمومیها با عنوان « کاتبان پیشرفت، راویان خدمت » ویژه رابطین ستادی و فرمانداری ها خبرداد و گفت: این آموزش ها در راستای ارتقاء سطح دانش کاربردی روابط عمومی ها و همسان سازی اطلاعات آن ها صورت می گیرد تا بتوانند به بهترین شکل نیاز مجموعه خود را برطرف سازند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، امیر طرفیانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان از برگزاری نخستین دوره آموزش تخصصی چند رسانه ای ویژه روابط عمومی فرمانداری ها، رابطین خبری ستادی و معاونت ها خبرداد و اظهار داشت: در دنیایی زندگی می کنیم که عصر ارتباطات و اطلاعات نام دارد و بنا بر ماهیتش دانش این عصر به صورت مداوم دچار تحول و دگرگونی است؛ بنابراین بحث آموزش در روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.
وی موضوع آموزش در روابط عمومی ها عامل تعالی و پیشرفت آن مجموعه دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از روابط عمومی ها می خواهند تا از شیوه های جدید و جذاب اطلاع رسانی و تبلیغی استفاده کنند لذا اهمیت آموزش برای تحقق این مسئله بر کسی پوشیده نیست.
طرفیانی با بیان اینکه دوره های آموزشی فوق به صورت سلسله وار با جدیت و بهره گیری از ظرفیت اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می شوند، بیان داشت: در این دوره ها حاضران آموزش عکاسی خبری، مستند، خبر نویسی، طراحی پوستر و هر آنچه که نیاز یک روابط عمومی حرفه ای است را فرا می گیرند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان وجود نیروهای انسانی مجرب را جزء سرمایه های سازمان دانست و افزود: این آموزش ها در راستای ارتقاء سطح دانش کاربردی روابط عمومی ها و همسان سازی اطلاعات آن ها صورت می گیرد تا بتوانند به بهترین شکل نیاز مجموعه خود را برطرف سازند.
وی به استقبال فوق العاده نیروهای روابط عمومی ستادی و فرمانداری ها از این دوره اشاره داشت و گفت: پرهیز از مطالب تکراری و یکنواخت در آموزش یکی از مهمترین ویژگی های این دوره هاست که با حضور اساتید ماهر سعی شده است تا به روزترین تکنیک ها و اطلاعات را به حاضران آموزش داده شود.z
طرفیانی در پایان ابراز داشت: با توجه به اینکه روابط عمومی ها مرتبا باید دانش خود را به روز نگه داشته و ابراز اطلاعاتی جدید را بشناسند این آموزش ها می تواند گامی موثر برای موفقیت مجموعه های ستادی و فرمانداری های شهرستان ها به شمار آید.