کمیته رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر استان آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان و مهمانان نوروزی است
کمیته رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر استان آماده دریافت و رسیدگی به گزارشات، شکایات و انتقادات شهروندان و مهمانان نوروزی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان در راستای ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ به خوزستان و همچنین نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد دائمی خدمات سفر استان آماده دریافت گزارشات، شکایات و انتقادات شهروندان و مهمانان نوروزی است.
مسافران میتوانند از طریق یکی از راه های زیر جهت اعلام شکایت اقدام نمایند:
- سامانه تلفنی ۱۱۱
- سامانه پیامکی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۱
- شماره فکس ۳۳۳۶۰۰۷۷