دستیار ارشد استاندار خوزستان: سامانه سامد در رسیدگی به مشکلات مردم موفق عمل کرده است
دستیار ارشد استاندار خوزستان عنوان کرد: سامانه سامد در رسیدگی به مشکلات مردم در بخش های مختلف خوب عمل کرده و برای مردم رضایت بخش است.
علی اصغر وحیدی، در دومین سالروز آغاز بکار سامانه سامد، با بیان اینکه ارتباط بین مردم و دولت در ارتقاء سطح پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مردم موثر است، اظهارداشت: یکی از ضروریات و اصول اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام مردم سالاری دینی است که برای بسیاری از جوامع بشری الگوست.
وی با تاکید بر اینکه دیدارهای مردمی توسط مدیران به صورت مستمر در دستگاه های اجرایی برگزار شود، اضافه کرد: این نوع دیدارها می تواند رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.
دستیار ارشد استاندار خوزستان، ادامه داد: سامانه سامد بهترین پل ارتباطی مردم با مسئولان است و خوشبختانه با عملکرد موفق این سامانه می توان شیوه های جدیدی را برای ارتباط مدیران و مسئولان با مردم ارائه کرد.
وحیدی، همچنین از مسئولان خواست به صورت ویژه پیشنهادات و انتقادات مردم و نخبگان را دنبال کنند تا علاوه بر افزایش سطح رضایتمندی مردم معایب در سیستم های اداری رفع شود.
این مقام مسئول در استانداری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع ادارات دولتی استان خوزستان بایستی الگویی برای ادارات دیگر استان ها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم و تکریم حقوق آنان در سرلوحه برنامه دستگاه های اجرایی استان است، بیان داشت: تمامی کارکنان و مدیران باید احترام به ارباب رجوع و تلاش برای پاسخگویی به مطالبات قانونی و احقاق حقوق آنان را منشور اخلاقی خود بدانند و همواره بکوشند گره از کار مردم بگشایند.
گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران و فرمانداران فعال و پرسنل سامانه سامد با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.