مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان: تمام دستگاه ها و فرمانداری های خوزستان به سامانه سامد متصل شدند
مدیر کل دفتر بازرسی ، ارزیابی مدیریت و امور حقوقیاستانداری خوزستان از اتصال تمام دستگاه ها ی اجرایی و فرمانداری های استان به سامانه سامد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ،محمود توژی در مراسم دومین سالروز فعالیت سامانه سامد، در جمع اعضای شورای اداری استان، اظهارداشت: در طول دولت دهم این سامانه فعالیت چشم گیری داشته است.
وی با اشاره به اینکه در ۲۷ دی ماه سال ۸۹ این سامانه شروع به کار کرد، ادامه داد: از ابتدای فعالیت این سامانه تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نامه مردمی مورد بررسی قرار گرفت.
این مقام مسئول در استانداری خوزستان اضافه کرد: در راستای رسیدگی به درخواست های مردمی در زمینه های دارو و درمان ،خرید جهیزیه ، هزینه تحصیل و مساعدت های مالی صورت گرفته است.
مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان، همچنین از مهم ترین اهداف این سامانه رسیدگی به درخواست های مردمی، شکایات، پیشنهادات و گزارشات اعلام کرد و گفت: خوشبختانه سامانه سامد توانسته جایگاه بسیار شایسته ، موثر و مهمی در سطح استان بین دستگاه های اجرایی و مردم پیدا کند.
توژی خاطرنشان کرد:سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با هدف تسهیل در برقراری ارتباط مردم و دولت برای پیگیری مشکلات ، درخواست ها ، نظرات و شکایات در سطوح ملی ، دستگاهی ، استانی و شهرستان راه اندازی شده و مردم می توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ مسائل خود را به طور شبانه روزی مطرح کنند
گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران و فرمانداران فعال و پرسنل سامانه سامد با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.