پاسخگویی مدیران دستگاههای دولتی خوزستان درمرکز سامد

معاون ارتباط مردمی اداره کل بازرسی استانداری از پاسخگویی برخی فرمانداران ومدیرمنطقه ۷ شهرداری شهر اهواز به تماسهای مردم وپیگیری مشکلات آنان ازطریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد )خبرداد
براتی روز پنجشنبه به روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام نمود :دراین برنامه فرمانداران دزفول شوشتر دشت آزادگان ومدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز به تماس های مردم پاسخ داد ه وموارد آنان را پیگیری نمودند
وی افزود :براساس برنامه تدوین شده ودستور اکیددکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان ،مقرر گردیددرسالجاری مدیران دستگاههای اجرایی فرمانداران شهرداران روسای بانکها و بنا به ضرورت دستگاهایی که بامردم سروکار دارندبه صورت برخط ومستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند
براتی ادامه داد:درراستای ارتباط بیشتر واثربخش مدیران استان با مردم ورسیدگی مطلوب به درخواست ها ومشکلات انها به منظور ایجاد روحیه امید ونشاط درجامعه واحترام به حقوق مردم ضمن اطلاع رسانی ازطریق صدا وسیما وخبرگزاریهای استان با مدیران کل دستگاههای اجرایی وفرماندارانی که بیشترین درخواست هایا مخاطبین را درسامد داشته اندهماهنگیهای لازم بعمل آمده که دراین برنامه شرکت نموده واقدام به شنیدن نظرات درخواست ها شکایات انتقادها وپیشنها د های مردم نمایند
وی گفت :دراین راستا این هفته طی ۸ ساعت حضور مدیران یادشده درسامد درمجموع به ۱۳۰مورد تماس تلفنی با خط ۱۱۱پاسخ داده شد که ازاین تعداد ۶۰ مورد برای پیگیری بعدی دراین سامانه ثبت شدند ومابقی مشاوره وراهنمایی گردیدند
براتی افزود مشکلات اشتغال ، آب و فاضلاب ،حقوق ومزایا مددجویان ، سهمیه آرد نانوایی ها .برق ، امکانات رفاهی وتفریحی شهرها .،وام خوداشتغالی ،احداث وترمیم راه ،حق اتحادیه اصناف،
محوطه سازی منازل مسکونی تعاونیها ، جمع آوری پسماند منازل تعاونی ساز ،اصلاح شبکه برق ،آسفالت معابر ، جابجایی پایه های برق ،درخواست بازدید از شهرهای جدید الاتاسیس ، جمع اوری بذر هویج تقلبی و مشکلات اراضی ،مشکلات سرعت گیرها تعیین تکلیف مسکن مهر ازمهمترین موضوعات مطروحه طی جلسات این هفته بود.
وی ادامه داد سعی وتلاش براین است هرهفته تعدادی از مدیران استان باحضور درمرکز سامد پاسخگوی مشکلات شکایات سوالات وایده های مردم باشند

103